شیعه آباد

وبلاگی با موضوع جنگ نرم و ترویج دین اسلام که در چنیدن بخش عکس کلیپ کتابخانه موبایل نرم افزار مهدویت صهیونیست و دیگر موضوعات مذهبی اسلامی فعالیت خود را آغاز کرده است

شیعه آباد

باسلام
به شیعه آباد خوش آمدید.
به لطف پروردگار ما توانستیم فعالیت خود را در اول رمضان سال 1392 آغاز کنیم و قصد داریم تا با ایجاد این سایت کاری فرهنگی در زمینه های مختلف انجام داده باشیم امیدوارم فعالیت ما مورد رضایت پروردگار و آقا امام زمان عج قرار بگیرد.
این سایت کاملا شخصی بوده و متعلق و یا وابسته به هیچ ارگانی نمی باشد و به دلیل ایجاد فرهنگ اسلامی ایجاد شده است.
باتشکر

آخرین نظرات
  • ۱۷ آذر ۹۶، ۱۸:۴۳ - پایگاه مذهبی شهید حججی
    تشکر

اتاق فکر فراماسونری

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۵۵ ق.ظ

اتاق فکر فراماسونری(توضیح): تفکر فراماسونری و کابالیست ها گرفته شده از مصر باستان بوده است.isis  و osiris  و set و neftis  چهار خواهر و برادر بودند، isis  با  osiris ازدوج میکند.(الگوی ازدواج با محارم) و آنخ در دست isis به معنی شهوت می باشد. بعدها نفتیس به ازدواج آن ها حسودی میکند و اسیریس را می کشد وبدن او را به 14 قسمت تقسیم میکند ، ایسیس متوجه می شود و شروع به پیدا کردن تکه های بدن اسیریس می کند و فقط 13 تا تکه  را پیدا میکند و فقط یک تکه ی او(آلت تناسلی) را نمی یابد.بعد از اینکه تکه ها را به هم می چسباند دوباره زنده می شود و ایسیس از اسیریس بچه دار می شود(بدون پیدا شدن آلت تناسلی). این الگوی به دنیا آمدن فرزند بدون پدر در میان کابالایست ها بسیار رواج داشت،البته این یک داستان و اسطوره است اما آن ها از isis به عنوان  مادر بیوه ی همه ی ماسون ها و کابالائیست ها یاد می کردند.

                                                                      (osiris)                                             (Isis)                                                                                                                                           

آمدن حضرت مسیح بدون پدر معجزه ای از طرف خداوند برای نفی این عقیده و جوابی محکم به کابالائیست ها بود.همانطور که خداوند در مورد مسئله ی جن گیری حضرت سلیمان را فرستاد که از تمام جادوگران و جن گیران بهتر و بالاتر بود ، به دنیا آمدن فرزندی(حضرت مسیح) بدون پدر جواب خداوند به این اسطوره های ساختگی و عقاید غلط بود.

                                                                                                                           آلت تناسلی Osiris  در کل دنیا با نام obelisk(تصویر بالا) به عنوان آلت تناسلی شیطان پرستیده می شود.آبلیسکی که در مکه به عنوان نماد شیطان به آن سنگ می زدند با فتوای مفتی ملعون وهابی خراب شد و سر نورمن فاستر کسی که 200 آبلیسک در دنیا ساخته دور آبلیسک برای محافظت از آن یک دیوار ساخت(که در تصور زیر که از بالا گرفته شده آبلیسک وسط دیوار کاملا" مشهود است) چون از نظر آنها توهین به شیطان بود و این مسئله به هیچ عنوان برایشان قابل پذیرش نبود!!!

پروژه ی ساختمان شیطان در بالای خانه ی کعبه را نیز سر نورمن فاستر بر عهده داشت و برنامه ریزی طوری بود که ساخت آن در 21 دسامبر سال 2012 ساعت 11:11 تمام شود و به تعبیری سایه شیطان روی خانه ی کعبه بیفتد.

آن ها خدایان متعددی داشتند ، مانند توت و مات (خدای ماه و همسرش) به معنی خدای نظم و سامان، خدایی که با بال های گسترانیده نشانش می دهند. و مجسمه ی آزادی را که می گفتند بر مبنای شخصیت تائیس فاحشه ای که همراه اسکندر به ایران آمد ساخته بودند (که یکبار دیگر مشعل به سمت شرق و ایران گرفته است)طرح پایین مجسمه عینا" طرح معبد سلیمان است و روی سر مجسمه نیز شاخک ها 7 تا می باشد و همانطور که قبلا" گفتیم هفت در کنار نور برایشان مقدس است که این را هم از زمان مصر باستان گرفته اند. بعدها به فردریک آگوست بارتولدی ماسون فرانسوی گفتند این شبیه تائیس نیست او گفت من به جای آن تصویر مادر بیوه ی خود را می گذارم.(یعنی Isis)

لذا تنها مشکل آن ها در دنیا جبهه ی حق و الله (مخصوصا" جمهوری اسلامی ایران که مهمترین دشمن آنها در جهان به حساب می آید)است برنامه ریزی ماسون ها بر این بود که در سال 2007 میلادی نظم نوین جهانی را اعلام کنند.(new order world  ) که در غرب و آمریکا گفته می شود که the life is now  ، منظور از now  نظم نوین جهانی است، به این معنی که زندگی نظم نوین جهانی است.یعنی زمانی که یک فراماسون اعظم در بیت المقدس که خراب شده و معبد سلیمان ساخته شده است حکومت جهانی خودش(نظم نوین جهانی) را اعلام می کند. بر همین مبنا در سال 2006 جنگ با حزب الله لبنان را آغاز کردند.در حالی که مردم در سراسر دنیا مشغول تماشای جام جهانی فوتبال بودند. اما نتوانستند در مقابل دو سه هزار رزمنده حزب الله لبنان پیروز شوند همانطور که در تمامی برنامه هایشان موفق نبودند همچون مشکل عجیب پیش آمده برای هلی کوپتر های آمریکا در صحرای طبس که مانع حمله به ایران شد. ما اعتقاد داریم ((لاحول ولا قوه الا بالله))(قدرت از آن خداست) و ((ان کید الشیطان کان ضعیفا))(شیطان هم قدرتی ندارد) و لذا برنامه ی آن ها در سال 2007 شکست خورد.همچنین برای سال 2012 برنامه هایی آماده شده بود، آن ها با انتشار فیلم 2012 قصد داشتند مردم را آماده ی نظم نوین جهانی و این جریان ها بکنند و اما باز هم با شکست مواجه شدند.

لذا باید تمامی مواردی که از طرف آنها فرهنگ سازی می شود مد نظر داشته باشیم. برای مثال زمانی در اروپا به یهودیان موش کثیف گفته می شد و آن ها هم با ساختن فیلم میکی ماوس(mickey mouse ) موش را موجودی  دوست داشتنی جلوه دادند در حالی که دستکش سفید در دست داشت و نماد یهودیان و ماسون ها بود و به آرامی این مشکل را حل کردند و بعد هم شاهکار انیمیشن جهان یعنی تام و جری ساخته شد، در این انیمیشن همیشه موش بر گربه غلبه می کند،نباید هم شکست بخورد چون نماد یهودیت است.

ماسون ها و یهودیان با این فرهنگ سازی در رسانه ها، تمام جهان را کنترل می کنند. این همان جنگ نرم است که در پنتاگون سال 1993 مطرح شد که در آن تعریف جنگ نرم به این صورت آمده  the battle for heart and mind(جنگی برای تسخیر قلب و ذهن).جوزف نای فردی که  نظریه ی soft power ،همان قدرت نرم یا جنگ نرم را ارائه داده، استراژی خود را استراژی اغوا نامید که هدف از آن کنترل تمام عقاید جهان است. همچنین در پروتکل های 24 گانه یهود در دست داشتن رسانه از جمله اهداف مهم است. رابرت مرداک صاحب چندین رسانه و شبکه ی ماهواره ای از جمله فارسی وان، رسما" اعلام کرد مردم آنچه را می دانند که ما می خواهیم!!!

به امید ظهور مولا و سرورمان حضرت حجت بن الحسن العسگری که صد البته نزدیک است...                                                                                                     

  • ۹۲/۱۱/۰۸
  • رهبری:وحدت مهم‌ترین مسئله امروز دنیای اسلام است

هلوکاست

مهدویت

امام زمان

شیعه

شیعه آباد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی